FESTES

LA SARDINA COMUNITARIA 2021

Al barri del Raval, fa uns anys que totes les entitats, casals i escoles celebrem l’enterrament
de la sardina de manera conjunta. Com que el barri acull persones amb creences diverses,
l’hem resignificat i canviat per a que tothom hi pugui participar i se senti a gust. Aquest any, ho farem d’una manera diferent. Cada entitat ha fet una gran sardina, i en ella ha posat aquelles coses que no vol, que vol enterrar.
No l’enterrarem ni la cremarem, la posarem a un lloc visible i la guardarem fins l’any que ve per
veure si hem pogut desfer-nos d’allò que no volíem l’any anterior.
Els infants de l’escola Miguel de Unamuno coincideixen en voler que no morin persones per la Covid-19, que el virus desaparegui i que ens puguem trobar amb la família i amics sense por. Molts grups volen enterrar de manera contundent l’odi, la violència i el racisme. Com diu 4t B, enterrem les injustícies!
La classe de Les Panteres ho tenen clar, no volen pegar i no volen baralles. Els grups de 5è estan molt concienciats i desitgen que s’acabi el maltracte animal. 6è A es proposa tot un repte com a grup: millorar les ganes de treballar i tenir menys mandra. Ho aconseguiran?
Esperem fer tot el que està a les nostres mans per a que que l’any que ve estiguem més a prop d’aquests propòsits.
Clicant aquí podeu veure el vídeo de totes les entitats. Moltes gràcies a tothom per participar!

30 DE GENER

DIA MUNDIAL DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El dia de la Pau van enviar totes les classes desitjos per millorar la convivència.