Patijoc

Un any més hem celebrat les Jornades de Patijoc del Cicle Mitjà de la Ribera d’Ebre organitzada pel Consell Comarcal, i amb l’ajuda dels mestres d’Educació Física. Enguany amb la novetat que els alumnes de Cicle Inicial també han tingut l’oportunitat de fer-la.

Els alumnes de Cicle Mitjà ens vam trobar el dia 20 d’abril a Garcia, on dividits en tres zones vam gaudir durant tot el matí els jocs tradicionals de sempre: saltar a corda, un dos tres pica paret, l’aranya, pilota caçadora… A l’hora de dinar vam anar a la pista poliesportiva del poble a fer un mos tots junts i a jugar a la zona lúdica. A la tarda vam tornar a baixar al camp de futbol on, amb l’ajuda d’un speaker molt divertit vam estar ballant les danses que més ens agraden (“m’agrada l’esport”, “chuchua”, “bugui-bugui”, etc). A les quatre de la tarda ens vam acomiadar de tots els companys de les altyres escoles i vam marxar de nou a La Palma. Va ser una jornada molt divertida que esperem amb moltes ganes de repetir el curs vinent!!

Els alumnes de Cicle Inicial ens vam trobar el dia3 de maig, però al camp de futbol de Móra la Nova. Vam seguir la mateixa dinàmica que amb el Cicle Mitjà i ens ho vam passar bomba!! L’experiència va ser tan positiva que el cus vinent tornarem a repetir amb les mateixes ganes!

Patijoc CM