XERRADES A L’ESCOLA

Amb la bona voluntat d’apropar l’escola a la comunitat educativa, i a la població en general, hem programat xerrades de temàtica diversa.

Cliqueu al següent enllaç per seguir les xerrades que aquest curs 2017-2018 anem fent:

Xerrada internet segura i funcionament de la biblioteca

Publicat dins de Biblioteca, General | Deixa un comentari

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El dia 8 de març ha estat el dia Internacional de la dona. A l’escola és un tema que es treballa de manera transversal durant el curs, però aquest dies ho hem fet de manera més explícita.

Des del camp d’aprenentatge de Pau Casals ens han fet arribar una cançó en la que es treballa la igualtat.  Avui l’hem cantada tots junts.

A l’àrea de Festes i Tradicions hem realitzat un debat per tal de conscienciar-nos sobre la necessitat de la NO discriminació per cap tipus de raó.

Cicle Mitjà i Cicle Superior fem de periodistes a l’escola

Els alumnes de CS i CM escrivim notícies per al bloc de l’escola en una sisena hora que l’hem titulat “Fem de periodistes”.

Ens hem repartit quatre càrrecs, que cada trimestre ens els canviarem: redactors, són els que redacten la notícia; correctors, són els que corregeixen el que redacten els redactors; propagandistes, són els que fan la propaganda de totes les noticies (la propaganda es penja a l’escola) i fotògrafs són el que fan les fotografies de les notícies.

Les noticies les anirem penjant a la següent adreça:

FEM DE PERIODISTES aula de Cicle Mitjà

FEM DE PERIODISTES aula de Cicle Superior

Publicat dins de Cicle Mitjà i Superior | 2 comentaris

Accions de l’Escola 1 d’Abril a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus

Els alumnes de la nostra escola van participar en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus celebrada al mes de novembre.

Ens van venir a gravar. Aquest vídeo és una petita mostra de les activitats que vam realitzar.

Patijoc

Un any més hem celebrat les Jornades de Patijoc del Cicle Mitjà de la Ribera d’Ebre organitzada pel Consell Comarcal, i amb l’ajuda dels mestres d’Educació Física. Enguany amb la novetat que els alumnes de Cicle Inicial també han tingut l’oportunitat de fer-la.

Els alumnes de Cicle Mitjà ens vam trobar el dia 20 d’abril a Garcia, on dividits en tres zones vam gaudir durant tot el matí els jocs tradicionals de sempre: saltar a corda, un dos tres pica paret, l’aranya, pilota caçadora… A l’hora de dinar vam anar a la pista poliesportiva del poble a fer un mos tots junts i a jugar a la zona lúdica. A la tarda vam tornar a baixar al camp de futbol on, amb l’ajuda d’un speaker molt divertit vam estar ballant les danses que més ens agraden (“m’agrada l’esport”, “chuchua”, “bugui-bugui”, etc). A les quatre de la tarda ens vam acomiadar de tots els companys de les altyres escoles i vam marxar de nou a La Palma. Va ser una jornada molt divertida que esperem amb moltes ganes de repetir el curs vinent!!

Els alumnes de Cicle Inicial ens vam trobar el dia3 de maig, però al camp de futbol de Móra la Nova. Vam seguir la mateixa dinàmica que amb el Cicle Mitjà i ens ho vam passar bomba!! L’experiència va ser tan positiva que el cus vinent tornarem a repetir amb les mateixes ganes!

Patijoc CM