PLÀSTICA

La geganta de la nostra escola va a córrer món!

A la nostra escola tenim una geganta de pal, que es diu Bet, i que els alumnes d’Educació Infantil van construir el curs 2002-2003 amb l’ajuda d’un pare (el David Cubells, en la confecció de l’estructura i de la geganta) i dues mares (l’Anna Martí i la Mercè Solé, en la confecció del vestuari).

Aquesta setmana la nostra Bet anirà a córrer món, fotogràficament parlant, perquè han vingut fins a la nostra escola dues persones molt aficionades al món geganter i fotogràfic: el Jordi Miralles (de Vilafranca del Penedès) i l’Amadeu Muntalà (Mataró), els quals estan fent un recull fotogràfic dels gegants d’arreu de Catalunya amb la finalitat de realitzar un arxiu fotogràfic particular.

Nosaltres continuarem fent ballar a la Bet en les nostres festes de l’escola!13/06/2016

LA TARDOR

Els nens i nenes d’educació infantil hem decorat el passadís amb els colors de la tardor.

SANT ISIDRE

Ha arribat la festa de Sant Isidre, i a l’escola ens hem ficat les piles, hem treballat tots junts per poder oferir una exposició al poble sobre “Que en treiem de…?” una olivera, un ametller, un cep, un porc, una ovella, una vaca…tot relacionat amb el món de la pagesia i la ramaderia. Així hem treballat els subproductes que treiem d’aquests elements base.

HA ARRIBAT LA PRIMAVERA

Ha l’escola ja fa dies que ha arribat la primavera, i les flors dels nens de tot el cole ja envaeixen tota l’entrada. Mireu que bonic!!

FABRICANT ELS INSTRUMENTS DE CORDA

Com aquest trimestre estem treballant el compositor Pau Casals, hem pensat que seria bo construir uns quants instruments de corda i perquè no…, aquí estem ficant-nos a la feina!!

FABRICANT LES DISFRESSES

Els nens de l’escola vam estar treballant força dies per poder tenir enllestits els complements de les disfresses pel Carnestoltes.

ACTIVITATS DE PLÀSTICA:

2 respostes a PLÀSTICA

1. Muntsa diu:

Són molt xul·les les fotos.
    M’han agradat molt

2. silvia diu:

Les disfresses van quedar molt boniques i els instruments semblen de debò, continueu treballant així de be, aaaah!!! Un altra cosa, totes les fotos son molt maques, enhorabona als mestres; Els pares agraïm poder veure el que fan els nostres fills i lo que disfruten amb les classes.