PROJECTE DE MÚSICA

Els nens i nenes de cicle superior de la nostra escola, estem treballant diferents gèneres musicals a través de projectes. El primer trimestre hem  treballat el blues i el jazz,  i hem fet com un telenotícies. Hem triat els papers, hem fet un guió, l’ hem estudiat i hem fet la gravació.  Aquí us deixem el resultat.

Publicat dins de CICLE SUPERIOR | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Sant Jordi’15

El passat 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola.  Ens ho vam passar molt bé si no us ho creieu mireu el vídeo amb part de les fotografies d’aquell dia.

Publicat dins de General | 1 comentari

APADRINAMENT LECTOR

Un curs més a l’escola hem començat amb l’apadrinament lector. Ens vam reunir tots a una de les sales del centre per signar el full d’apadrinament i tot seguit els més grans van començar a llegir contes als menuts.

Curs 2013-2014

curs2013

Ja ha arribat Setembre i amb ell un nou curs! Hem tingut temps de carregar les piles durant l’estiu i així agafar aquest nou curs amb moltes ganes i il·lusió. Els alumnes de l’escola ja s’han posat a la feina, els voleu veure? Visiteu els blocs dels cicles allí trobareu les fotos de cada grup.

EL CALENDARI DE L’ESCOLA

LA MARATÓ: Obre els ulls

Com ja sabeu, els alumnes de Cicle Superior de la Zer Ebre amb les escoles Sant Agustí de Riba-roja d’Ebre i 1 d’Abril de la Palma d’Ebre, vam participar el curs passat en la gravació d’una cançó per a la Marató d’aquest any al Camp d’aprenentatge de Pau Casals al Vendrell, i ara ens han contestat amb aquesta carta, confirmant que la cançó ha estat editada i sortirà en el cd.

CARTA:
Obre els ulls. CDA Pau Casals

Benvolguts/des,

Ens adrecem a vosaltres per donar-vos bones notícies !!!!. Les veus dels vostres alumnes sortiran al CD de “La Marató”. Com ja sabeu, ha estat un projecte llarg (tot el curs passat), però engrescador , fet amb el cor i amb molta il·lusió per part de tots/es, l’esforç ha valgut la pena.

La cançó “Obre els ulls” formarà part d’aquest CD solidari. Quan l’escolteu comprovareu que ha quedat preciosa amb els arranjaments musicals suggerits per Marc Parrot. L’enregistrament s’ha dut a terme al seu estudi amb col·laboració del grup musical “Els Catarres” adaptant la nostra cançó al seu estil.

Us agraïm la vostra implicació en aquest projecte, que des del primer moment vareu acollir amb molt d’interès. Sense la vostra participació com a professors i la dels vostres alumnes això no hagués estat possible.

Us informem que el dia 15 de novembre es presentarà públicament a TV3. Es posarà a la venda el diumenge 2 de desembre als quioscos de premsa.

Ara sí, podreu fer-ne difusió !!! Gràcies per haver guardat tant bé el secret.

Salutacions cordials.

Publicat dins de CICLE SUPERIOR, General | Deixa un comentari

LA NOSTRA ESCOLA CONTRA LES RETALLADES

De Foto camisetes grogues retallades CARTA A LES FAMÍLIES Benvolguda família, Com ja sabeu, l’Ensenyament públic de Catalunya està patint els efectes d’una política de retallades socials molt agressiva des de fa uns mesos. A qualsevol família, quan les coses … Continua llegint