Els nostres alumnes canten per l’educació musical a les escoles

En el marc dels actes de celebració del 10è aniversari del Camp d’Aprenentatge Pau Casals, s’ha organitzat la campanya Dóna la Nota amb “Pluja de Sons” reivindicant una educació musical de qualitat a les escoles i instituts perquè la música és un element importantíssim i bàsic per a l’educació dels nostres alumnes, és indispensable pel nostre dia a dia, ens acompanya en molts moments importants de la vida i volem que tingui la importància que es mereix dins l’àmbit escolar.

Per això, el passat divendres dia 10 de juny a les 11h. l’alumnat de la nostra escola es van afegir a la resta d’alumnes dels Països Catalans (vora 80.000) per cantar simultàniament la cançó composta per l’ocasió: “Pluja de sons”.

Aquí podeu veure la nostra gravació.

Si voleu veure el videoclip oficial, cliqueu al següent enllaç:

Videoclip oficial “Pluja de sons”

10/06/2016

ENLLAÇ D’IMATGES AL CDA PAU CASALS: http://blocs.xtec.cat/zerebre/

AUDICIÓ A L’ESCOLA

Aquest dimecres dia 8, vam tenir una audició en directe a l’escola. Si, si, va venir una… recordeu com es deia? … una violoncelista, la cosina de la Muntsa, la Mariona. I ens va tocar unes quantes peces de les que ella es prepara per als exàmens, a més a més, com els nens de l’escola fem el projecte sobre el senyor Pau Casals, també ens va tocar “El cant dels ocells” una peça molt important i molt reconeguda per tot el món i que ara s’ha convertit en l’himne per la pau, una peça que en Pau tocava allà on anava.

Moltes gràcies Mariona, de part de tot el cole, esperem que et converteixis en una gran instrumentista!!

Una resposta a MÚSICA

1. Muntsa Solà Quiñonero diu:

Es molt xul·la la música que fem al col·legi de la Palma d’Ebre