C.MITJÀ I SUPERIOR

SORTIDA A BARCELONA

El passat 13 de novembre, l’alumnat de l’escola va fer una sortida a Barcelona per aprofundir sobre els temes que ens han sortit al projecte. Els de Cicle Mitjà i Superior, vam anar a visitar el Museu Egipci, i després, vam aprofitar per anar a veure La Pedrera, el Mercat de la Boqueria, les Rambles i moltes altres coses! Esperem que ho disfruteu igual que ho vam fer nosaltres!

EL MUR DE LES ENTREVISTES

Els alumnes de cicle mitjà i superior hem treballat l’entrevista i hem creat aquest mur per poder-les escoltar tans cops com calgui.

TINET ESCOLA

La Diputació de Tarragona, ha posat en marxa la 2ª edició de la TinetEscola.

Avui,  dia 16 de novembre de 2012,  hem realitzat aquest taller educatiu i lúdic tot l’alumnat de Cicle mitjà i superior de l’escola, amb l’objectiu d’aprendre com les noves tecnologies ens apropen a l’entorn.

A tots els participants ens han donat un petit obsequi!

ENLLAÇ D’IMATGES AL CDA PAU CASALS: http://blocs.xtec.cat/zerebre/

TREBALLANT AMB PAU CASALS

Els nens de cicle mitjà i superior hem elaborat un mural amb la cronologia del músic i compositor Pau Casals.

4 respostes a C.MITJÀ I SUPERIOR

1. maribel diu:

Els alumnes de cicle mitjà i superior realitzem un concurs d’històries inventades, alternant la llengua catalana i castellana. Després realitzem votacions per veure quin és el guanyador.
    L’últim relat guanyador ha estat el del Randy Cordova, aquí el teniu per llegir-lo:

EL NIÑO AFORTUNADO
    Había una vez un niño que no tenía padres pero vivía en la casa de sus tíos. Los tíos del niño en verdad no lo querían porque solo lo querían por su dinero. Un día el niño obtuvo la herencia de sus padres que eran ricos, los tíos lo querían matar para recibir la herencia del niño, la tía aprovechó porque el niño estaba bajando por las escaleras y de repente plaff!!!!! La tía ya lo había tirado por las escaleras. Suerte tuvo el niño y solo se rompió un hueso, pero la memoria se le había borrado. Así que no podía saber quien lo había empujado. La tía se enfado muchísimo. Después de 1 mes el niño se recuperó del brazo, la memoria todavía le fallaba pero iba recordando poco a poco. El joven se fue a hacer la siesta hasta que en un sueño recordó lo que le había pasado y se dio cuenta que lo quiso matar su propia tía pero él no sabía por qué. Así que fue a hablar con su tía, ella se sorprendió y rápidamente cogió un jarrón y lo quiso matar. Entonces le dijo el niño: – tía tú no eres así yo se que tu no quieres matarme y le contestó la tía
    – ya lo sé que no te quiero matar pero lo que si quiero es tu dinero.
    El niño ya había avisado a los guardias de que fue la tía quien lo quiso matar así que el joven hizo una señal para que entraran y arrestaran a la tía, así que grito yaaa!!! Y los guardias entraron rápido y se la llevaron.
    Pero el tío se había quedado en la casa…

2. Randy diu:

Per a mi és el que més em va agragadar.

3. catarina diu:

aquest conte m’ha agradat molt me l’he llegit unes 5 vegades es molt xulo.

4. mari diu:

Aquest conte és molt bonic llegir-ho. El conte “el niño afortunado” ús agradarà molt espero.