PROJECTE

HEM VISITAT UN HORT
Com que estem fent el projecte de l’hort, el dimarts dia 27 d’octubre els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial hem visitat un hort.
Estem a la tardor, les plantes que hi hem trobat s’estan assecant i morint.

Tot i així hem pogut collir: Tomàquets grans i petits, melons, carabassons, albergínies, pebrots, cebes, bajoques i síndries.
Les vam collir i les vam prendre cap a l’escola.
Les vam netejar, tallar, cuinar i ens les vam menjar.
Estaven boníiiiiiissimes!!

Donem les gràcies al senyor Joaquin de cal Fuster que ens va deixar el seu hort i collir-ne el que vam voler.
També donem les gràcies a la Laura, la mare del Nil que ens va acompanyar.

EL NOSTRE COS

Aquest curs, l’alumnat de primària està treballant el projecte del nostre cos, i aquí us deixem un recull del treball que vam fer sobre els sentits.

També vam fer unes activitats per bellugar els músculs del nostre cos que no acostumem a bellugar molt sovint, i que anomenem micropauses.

El nostre poble

Com molts ja sabeu, els alumnes de primària estem realitzant un projecte del nostre poble.

Hem treballat moltes coses, però en aquesta pàgina us deixem una petita part del nostre treball.

Des d’aquí volem donar les gràcies a tots aquells que esteu treballant conjuntament amb nosaltres.

Esperem que us agradi.

Els carrers del poble

Fem biodiesel!

El passat 18 de març vam reutilitzar l’oli per fer biodiesel! I el vam posar al cotxe de la mestra! Va funcionar!

Els diables!

El Kilian, com a representant dels diables, va venir a l’escola i ens va fer passar una estona divertida, on vam aprendre un munt de coses!

Visitem la merceria GIEN

La Xus ens va ensenyar la seua botiga, i li vam fer un munt de preguntes!

La fusteria

La Cari ens va ensenyar totes les coses que tenia a la botiga! Ens va donar unes “xuxes” que estaven super bones!

La cooperativa

Vam visitar la cooperativa i el banc de la cooperativa. Vam aprendre un munt de coses, i un munt de curiositats.
Quan vam acabar la visita, ens van convidar a berenar pa, oli i sucre; i pa, oli i xocolata.
Un altre dia, va venir l’Eduard a l’escola, com a president de la cooperativa a explicar-nos els premis que ha guanyat la cooperativa i la feina que fa.
Gràcies a tots els que ens van dedicar una estoneta del seu temps!

La Granja de l’Andrea

Amb motiu de l’estudi dels animals de la granja al projecte, vam visitar una granja. Va ser divertit poder passar una estona amb els animals!