Sortida dels alumnes de cicle superior a la central nuclear d’Ascó

El passat 16 de març els alumnes de la ZER van visitar la central nuclear d’Ascó. Una vegada hi van ser, el personal va entregar a nens i mestres les acreditacions pertinents i va começar la visita. La recepció es va fer a l’exterior de la central i posteriorment els van portar cap a una sala de reunions on es va explicar el funcionament de les instal·lacions mitjançant un video i amb els comentaris d’un guia. Més tard, es va donar temps per esmorsar i tot seguit els alumnes, per grups, van tindre que recopilar informació relativa sobre la central nuclear dins d’un espai especialmente dissenyat on els nens i nenes van disfrutar molt. Moltes de les activitats proposades eren vivencials i lúdiques, així que el procés educatiu va ser d’alló més entretingut. Per finalitzar la sortida, es van donar uns obsequis i es va fer una foto de grup per recordar aquest fantàstic dia.