Ambients a Educació Infantil

Durant aquest últims dies de curs a Educació Infantil hem fet una activitat anomenada “Ambients”.

Aquesta consisteix que cada espai de l’edifici de P3/P4 s’ha ambientat amb un tipus d’activitat o joc determinat: pintar amb pintura i aquarel·les, ballar, mirar contes, jugar amb jocs de taula, realitzar creacions amb material divers, fer construccions, realitzar composicions diverses sobre el paper…

Els alumnes podien voltar lliurement per cada ambient segons el seu interés.

D’aquesta manera l’aprenentatge s’ha basat principalment en l’interès i la motivació de l’alumne tot proposant els elements necessaris per fomentar la seva creativitat.

Agraïm el préstec dels jocs de taula utilitzats en un dels ambients a la botiga GARGAMEL de Vic.

Veure fotografies

Aquest article s'ha publicat dins de Educació Infantil i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.