Ben acompanyats cap al safareig!

Els alumnes d’Educació Infantil, com a Homenatge als nostres Avis i Àvies, hem anat d’excursió acompanyats d’ells fins al safareig!

Vam passejar per el Pont Romànic, la Muralla Medieval, el Passeig de la Riera, el Molí de l’Esclop i el Safareig de la Portalera.

Prèviament, a l’escola, vam veure un vídeo sobre el safareig de Caldes molt interessant.

Els avis i les àvies han estat encantats de passar el matí amb nosaltres. Però el plaer ha estat nostre: veure les cares d’alegria (de grans i de menuts), alguns avis han vingut expressament des de Barcelona, d’altres han portat roba i sabó per fer-nos una demostració de com rentaven la roba, d’altres ens han explicat cosetes pel camí (el nom dels arbres, el nom dels safarejos, …).

Els nens i nenes de P5 vam poder rentar algunes peces de roba que va portar una àvia. Quina sorpresa vam tenir al notar aquella aigua tan calentona!!!

Dues generacions juntes; agafats de la mà per un mateix camí.

Hem esmorzat plegats i hem tornat a l’escola havent treballat coses tan importants com són el respecte, l’amabilitat i l’estima dels uns i dels altres.

Gràcies avis!

Veure fotografies

Aquest article s'ha publicat dins de Educació Infantil i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.