NOUS RACONS DE TREBALL A P5

Iniciem una nova ronda de racons a P5 amb noves incorporacions. Feu una ullada a les fotos i veureu com han triumfat entre els nostres alumnes! Aquí us expliquem alguns d’ells:

Racó del monstre de colors: els nens i nenes llegeixen els cartronets fent una lectura comprensiva, identifiquen l’emoció i la classifiquen. Aquí, els alumnes poden expressar com es senten ells quan algú els hi fa un regal, quan tenen un malson, …

2016-04-20 09.49.41

Racó de creació d’un castell: una botigueta repleta de papers de xarol de colors que hem de retallar i construir un castell amb torres i muralles. Preciós collage!2016-04-20 09.51.08

Racó de dibuixar una flor a proporció: en aquest racó, treballem el nom d’algunes flors comunes a la primavera i com dibuixar-la en proporció. És difícil però si ens fixem bé, acabem dibuixant autèntiques obres d’art!

2016-04-20 10.05.48

Racó d’aprendre a dibuixar: Aquest és un racó autònom on tenim un arxivador amb esquemes de dibuix per aprendre a dibuixar fàcilment un cotxe, o un avió, o un elefant, un peix, un cranc,… n’hi ha un munt! Acabem de decorar el nostre dibuix pintant-lo i escrivint un títol del què hem dibuixat.

2016-04-20 10.39.23

Racó de seriació amb pals:  Fem boletes de diferents colors de plastilina i les col·loquem al pal. Ens agrada aquest racó que a més de relaxar-nos ens fa rumiar quin color toca ara.

2016-04-20 10.39.54Esperem que us hagin agradat tant com a nosaltres!

Veure més fotografies

Aquest article s'ha publicat dins de Educació Infantil i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.