Els nens i nenes de P-4 van anar d’excursió a Castell Vell

El dilluns 7 de febrer els alumnes de P-4 es van poder endinsar en l’Època Medieval per un dia. A l’arribar i després d’un bon esmorzar els van presentar el Rei del castell de Castell Vell, que des del s.XIV es troba en runes degut un terretrèmol que hi va haver en aquestes contrades. El monarca va engrescar els alumnes que es féssin cavallers, els infants molt motivats van voler participar en les proves que els portarien a ser-ho. Un cop superades, el Rei els va nomenar cavallers , i com a tals es van fer el vestit d’aquest rang. Per celebrar-ho van fer una festa amb tot de jocs medievals, com ara encistellar cercles de cordes en diferents objectes, malabars amb mocadors, plats, i bitlles. Per descansar podien anar dins d’unes petites torres medievals. Després de tanta activitat tenien molta gana, amb la qual cosa van dinar molt de gust. A continuació van jugar una estoneta, i ja es va fer l’hora de tornar cap a l’escola. Va ser un dia molt divertit, i alhora molt didàctic per entendre com es vivia a l’Època Medieval.

PORTADA (Copy)

Cliqueu per veure les fotos