Comencem el projecte del cinema a Educació Infantil

Ja fa temps cada classe va escollir el nom de la seva aula atenent a aquella pel·lícula que més agradava a la majoria d’alumnes. A partir d’aquí van sorgir les classes de:

P3A Supermans P3B Sirenetes
P4A Spidermans P4B Dragons 2
P5A Frozen P5B Els Barrufets

Durant la celebració del Carnaval cada classe es va disfressar dels personatges de la seva pel·lícula.

Algunes mares i pares amb l’ajuda dels alumnes d’Educació Infantil han realitzat l’ambientació dels vestíbuls de P3/P4 i de P5 i sembla quan entrem que ho fem en un cinema de veritat. Moltes gràcies per la vostra ajuda i col·laboració!

A més durant aquests dies estem realitzant nombroses activitats relacionades amb el cinema per tal de saber-ne moltes coses: elements que hi trobem (crispetes, càmeres, pantalla, butaques, claquetes…), personatges importants (Walt Disney, Charles Chaplin), gèneres de pel·lícules (terror, animació, Western, aventures…), història del cinema (joguines òptiques, ombres xineses, cinema mut…), etc.

Ha estat molt interessant apreciar què saben del cinema, què volen saber, i com ho volen saber.

A continuació podeu observar algunes fotografies que mostren tot el que estem aprenent.

Fins aviat!

portada (Copiar)1

Aquest article s'ha publicat dins de Educació Infantil, Projecte Global de Centre i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.