Anglès P4 – Presentació del curs i representació del conte “Five little monkeys”

Benvolgudes famílies al curs 2014-2015 a l’àrea d’anglès! Ens complau informar-vos que durant aquest curs treballarem molt vocabulari proper als vostres fills/es:

• dies de la setmana,
  • el temps que fa,
  • les estacions de l’any,
  • els nombres de l’1 al 5 (principalment),
  • algunes accions,
  • els colors,
  • les parts del cos,
  • els animals,
  • les formes geomètriques més bàsiques,
  • les emocions

I, en definitiva, vocabulari que utilitzen en el seu dia a dia i que estan treballant, al mateix temps, amb la seva tutora en la seva llengua materna, fet que creiem facilitarà l’aprenentatge i la seva consolidació.

La majoria dels continguts d’anglès es treballen durant tot el curs  a través de les rutines i la interacció amb la mestra i els companys, tot i que el treball i la iniciació de vocabulari més específic  (els animals, les parts del cos…) tenen com a punt de partida els contes.

A més, els oferim l’escolta en anglès d’altres persones a través de vídeos i cançons. Algunes d’aquestes són:

How’s the Weather Song

How Are You?

The Rainbow Colors Song

Days of The Week Song For Kids

Good Morning Song For Children

The Goodbye Song for Children

Fall and Autumn Song! – How Many Leaves?

Aprofitem per fer una reflexió que considerem important que tinguem en compte: en aquesta edat els alumnes retenen la informació que els és útil en el seu dia a dia, que utilitzen sovint i que els serveix per alguna cosa. Per tant, és normal que d’un any per l’altre els vostres fills/es recordin poques paraules que coneixien en anglès el darrer any. El més important és que es familiaritzin amb la nova llengua i, sobretot, que tinguin un record agradable i divertit de l’aprenentatge de l’anglès. De totes maneres, us animem a que els doneu l’oportunitat de veure els dibuixos en anglès o la seva sèrie preferida en llengua anglesa!

Per acabar els/les vostres menuts/des han representat el conte del “Five little monkeys”, amb el que hem estat treballant, gaudint, rient i aprenent l’últim mes i mig. Nosaltres ens ho hem passat pipa i hem gaudit moltíssim! Desitgem que vosaltres ho feu tant com nosaltres!

P4-A (Pol, Valentina, Paula, Aitana,Fatou, Iker, Toni, LLuc, Rayan and Mili)

P4-A (Lucía, David, Rubén, Leo, Assil, Isaac, Carla and Martina)

P4-B (Eric, Clara, Adai, Magalí, Lucía, Olivia, Ian, Arnau, Jeanette and Joel)

P4-B (Berta, Marta, Pol, Gerard, David, Iker, Mark, Venus, Pau, Michelle and Azahara)

Aquest article s'ha publicat dins de Anglès, Educació Infantil i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.