Últims contes Comenius

Durant la darrera trobada del projecte Comenius a Noruega, vam intercanviar els tres contes restants. La nostra escola va portar les versions creades pels nostres alumnes del conte italià: Prezzemolina,

el conte de Romania: Mighty Prâslea and the golden apples

i el conte d’Anglaterra: The enormous turnip.

Aquest últim va ser el que vam exposar en la reunió dels representants de totes les escoles.
Ara que ja hem fet les versions de tots els contes, haurem de presentar la versió original del conte triat per cada país. Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior van gravar una pel·lícula recreant una versió de la llegenda d’en Joan de Serrallonga. Durant la propera trobada a finals d’octubre a Northampton (Anglaterra), la presentarem i revelarem així la història real del bandoler català.

Aquest article s'ha publicat dins de Comenius i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.