El passat dia 14 de maig, a la pista d’atletisme d’Ascó, es va celebrar La Final Nacional d’Atletisme de Catalunya. L’escola va participar amb uns quants atletes, que ja s’havien classificat al Jocs esportius de la nostra comarca, i que en aquesta ocasió van demostrar que estaven preparats i van assolir molt bones qualificacions en les proves.. Felicitem de tot cor a la Carina Codau, la Marina Ardévol. la Mariona Escoda , la Paloma Cebrian, la Lídia Cioaca, Sergio López, Richard Reyes i la Carla Piñero.
Esperem que el curs vinent poguem tornar a participar!!
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories

