Arxiu mensual: maig de 2010

L’EQUIP ALEVI FEMENÍ D’HANDBOL CAMPIONES DE LA COPA TARRAGONA

Aquest darrer dissabte, l’equip aleví femení d’handbol de l’escola s’ha proclamat Campió provincial, desprès de guanyar el partit que li enfrontava com campió de les Terres de l’Ebre al CH Vendrell, vigent Campió de Tarragona. El partit va ser molt … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ENHORABONA CAMPIONES!!!

L’EQUIP ALEVÍ D’HANDBOL DE L’ESCOLA HA ESTAT CAMPIÓ DE LES TERRES DE L’EBRE. El partit va ser entre el campió comarcal de la Ribera d’Ebre i el de Baix Ebre (el Perelló). Es va celebrar el dissabte al pavelló de … Continua llegint

Publicat dins de General | 1 comentari