Arxiu mensual: novembre de 2011

ELS EQUIPS DE FUTBOL SALA COMENCEN LA COMPETICIÓ

La setmana passada , els nostres equips de futbol sala, un prebenjamí i dos alevins, van començar la competició comarcal. L’equip prebenjamí competirà contra les escoles de Tivissa, Móra d’Ebre, Santa Teresa i Flix.; els equips alevins estan a la … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

IICROS DE LA RIBERA D’EBRE A MÓRA LA NOVA

Aquest cap de setmana, es va celebrar al parc 26 d’octubre de la nostra localitat, el II Cros de la Ribera d’Ebre. Amb una participació aproximada de 40 atletes de les categories infantil, aleví ,benjamí i pre benjamí les curses … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

1ER CROS RIBERA D’EBRE-MÓRA D’EBRE

Aquest cap de setmana es va celebrar el 1er cros de la Ribera d’Ebre a Móra d’Ebre, al circuit de l’Aubadera. Amb un dia esplèndit , els nostres atletes van fer molt bon paper. Cal dir que vam tenir també … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari