Aquest proper diumenge dia 6 de febrer i al pavelló esportiu de Móra la Nova se celebrarà al Campionat Provincial de Twirling. Esperem que tothom pugi per animar a les nostrs participants.
Us hi esperem!!!

Aquest proper diumenge dia 6 de febrer i al pavelló esportiu de Móra la Nova se celebrarà al Campionat Provincial de Twirling. Esperem que tothom pugi per animar a les nostrs participants.
Us hi esperem!!!

Volem agrair a tots els nens i nenes, pares i mares, que van venir a veure’ns al campionat. Sabem que s’ho van passar d’alló més be, ja que les noies ho van fer molt be i el pavelló estava ple de gent. Us esperem l’any que be!!!!.