Arxiu mensual: juny de 2010

TROBADA D’ESPORTS D’ASSOCIACIÓ A MÓRA D’EBRE

Aquest dissabte dia 12, es va celebrar a Móra d’Ebre la II Trobada d’Esports d’Associació. la Trobada va dirigida a tots els equips que han paricipat en les nostres lligues comarcals i territorials.Els alumnes de la nostra escola hi van … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CLOENDA D’HANDBOL

Ahir dimarts, es va celebrar al pavelló la cloenda dels equips d’handbol. Enguany ha estat un gran any per elles. S’han recollit els fruits del treball ben fet, de les ganes de col.laborar per part de tots: alumnes, pares, entrenadors, … Continua llegint

Publicat dins de General | 1 comentari

CLOENDA D’ACTIVITATS DE FUTBOL SALA

El passat dimarts es va celebrar al pavelló de Móra la Nova la cloenda de les activitats de futbol sala que s’han realitzat durant aquest curs.Enguany hem gaudit de molta participació en aquest esport, la qual cosa ha obligat als … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Felicitacions a tots i a totes…..

Abans de que surti l’article amb les fotos de la trobada d’handbol de la Seu, permeteu-me que utilitzi aquest espai per fer unes quantes reflexions vers l’esport escolar de la nostra escola. Començaré, que a lo millor ho faig malament, … Continua llegint

Publicat dins de General | 4 comentaris

FINAL DE CURS DE GIMNÀSTICA ACRÒMICA

El passat dijous dia 3, l’alumnat de l’escola que participa al taller de gimnàstica acròmica ens va delitar amb una demostració de tots aquells treballs realitzats durant el curs. Els 18 nens i nenes que hi participen, a les ordres … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari