Arxiu mensual: novembre de 2009

PRIMER CROS COMARCAL A FLIX

Encetem la temporada de Cros amb la participació nombrosa de l’alumnat de la nostra escola, encara que minvada per la ditxosa grip. En un dia que va començar amb pluja i boira, els nostres atletes van córrer d’ allò més … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMENÇA L’ACTIVITAT ESPORTIVA. TROBADA D’HANDBOL A CAMBRILS

El passat diumenge dia 15 de desembbre els nostres equips d’ahndbol, van començar la seva activitat d’aquest curs participant a la trobada de Cambrils.Van jugar diferents partits. Les prebenjamines, van disputar dos partits, contra els equips de Salou i de … Continua llegint

Publicat dins de General | 1 comentari