Arxiu mensual: abril de 2011

PATIJOC RIBERA D’EBRE A GINESTAR

Com cada any , la nostra escola ha participat a la trobada del Patijoc de la nostra comarca. Ja fa uns quants anys que se celebra, i enguany, la jornada s’ha fet a Ginestar. Els alumnes de tercer del nostre … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TROBADA COMARCAL DE BITLLES CATLANES

Aquest passat dissabte, es va celebrar a Flix la trobada comarcal de Bitlles catalanes. Com sempre, la nostra escola hi va participar. Va fer un dia esplèndid, i els resultats aconseguits van fer que encara ho fos més. Des d’aquí … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari