-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
Arxiu mensual: abril de 2011
PATIJOC RIBERA D’EBRE A GINESTAR
Com cada any , la nostra escola ha participat a la trobada del Patijoc de la nostra comarca. Ja fa uns quants anys que se celebra, i enguany, la jornada s’ha fet a Ginestar. Els alumnes de tercer del nostre … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
TROBADA COMARCAL DE BITLLES CATLANES
Aquest passat dissabte, es va celebrar a Flix la trobada comarcal de Bitlles catalanes. Com sempre, la nostra escola hi va participar. Va fer un dia esplèndid, i els resultats aconseguits van fer que encara ho fos més. Des d’aquí … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
