FUTBOL SALA.PRESENTACIÓ DELS NOSTRES EQUIPS

Els nostres equips de futbol sala ja estan en funcionament. L’equip benjamí i aleví participen a la lligueta de la nostra comarca.L’equip benjamí, entrenat per Eugenio Vecino i ajudat pels nostres dinamitzadors ( Ernest Rosell, Pau Muñoz i Genis Pena) participa en una lligueta de vuit equips( Rasquera, Benissanet, Flix, Ginestar, Sta. Teresa, Tivissa i Riba-Roja). L’equip aleví, entrenat per Joan Sola participa en una lligueta de sis equips, i actualment es troba en quarta posició.
Animem als nostres equips a defensar la nostra samarreta el millor possible. L’important és practicar esport i passar-s’ho bé. És una bona manera de fer nous amics!!!

cambiar-tamaaoimgp03681
cambiar-tamaaoimgp0373

Publicat dins de General | Deixa un comentari

III CROS DE LA RIBERA D’EBRE A MÓRA D’EBRE

Aquest dissabte dia 16 de gener es va celebrar a la veïna localitat de Móra d’Ebre l’últim cros de la nostra comarca. Els nostres atletes van fer un molt bon paper , obtenint tres medalles i alguns quarts llocs. Ara la pròxima trobada serà el Campionat Nacional de Cros que tindrà lloc el proper dia 20 de febrer a la localitat de Banyoles( Pla de l’Estany). Tots els atletes que han participat en dues de les tres proves classificatòries de la nostra comarca, en les categories benjamí i aleví , hi estat convidats. En categoria aleví se celebra la Final Nacional i en categoria benjamí, la trobada Nacional.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PRESENTACIÓ A GIMNÀSTICA ACRÒMICA

Al nostre pavelló esportiu es va desenvolupar una jornada fotogràfica per fer la presentació dels atletes que practiquen aquesta modalitat esportiva a la nostra escola. Durant aquest curs participaran també en diferents trobades amb altres escoles. Aquí els teniu a tots i totes!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CAMPIONATS PROVINCIAL I DE CATALUNYA DE TWIRLING

El club de Twirling de Móra la Nova, format per 22 noies, ha participat en els campionats provincials i de Catalunya de twirling en les modalitats de parelles i equips. Aquestes competicions es van celebrar a les poblacions de Pont de Vilomara, el dia 7 de novembre de 2010, i a la Roca del Vallés el dia 5 de desembre de 2010.

En aquesta competició les atletes d’aquesta entitat van participar en les modalitats de parelles i equip de twirling, equip de dança, grans pompons i mini pompons, aconseguint un important i merescut nombre de premis.

Durant l’any 2011 també participaran en els campionat individuals de Twirling que tindran lloc a les següents poblacions:
– Campionat provincial: Móra la Nova el dia 6 de febrer de 2011.
– Campionat de Catalunya: Vilafranca del Penedés el dia 27 de febrer de 2011.

Text i fotos: Cristina Lasala

Publicat dins de General | Deixa un comentari

II CROS COMARCAL A MÓRA LA NOVA

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a la nostra localitat el II Cros de la nostra comarca. Amb una participació de 57 atletes, la matinal es va desenvolupar amb normalitat i , tot i el fred, els nostres atletes van obtenir bons resultats. Com sempre, i amb la col•laboració de l’APA de l’escola, a tots els assistents se’ls hi va oferir un got de xocolata amb melindros que venia molt de gust.
Ara, emplacem als nostres corredors al proper cros que tindrà lloc a Móra d’Ebre el proper dia 16 de gener.

Fotos facilitades per Lourdes Bienvenido.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TROBADA DE MINI HANDBOL A CAMBRILS

La Trobada va ser el diumenge dia 28 de novembre al Pavelló Municipal de Cambrils ,des de les 9.30 fins a les 14.00 aproximadament . Hi van participar un total de 24 equips .
La nostra escola hi va participar amb un equip prebenjamí, un benjamí i un aleví.
Per a moltes d’aquestes atleters, era la seva primera trobada. Els resultats van ser molt exitosos.
Ara , fins la pròxima.

Fotos Marta Buch

Publicat dins de General | 1 comentari

I CROS COMARCAL A RIBA-ROJA

El passat diumenge dia 14 de Novembre s’ha dut a terme el primer Cros Comarcal de la Ribera d’Ebre. La participació per part de la nostra escola 3 d’Abril ha estat nombrosa i de qualitat. Ens hem endut dos medalles, una a la categoria pre-Benjamí femení amb un segon lloc de l’Abril Ferré Vilanova i un tercer lloc a la categoria Benjamí femení amb la Lorena Escoda Linares.
La Carina Nicola Codau també va guanyar sobradament a la seva categoria d’Aleví femení,però van decidir desqualificar-la, ja que ,degut a que el recorregut no estava ben marcat, la Carina, que anava primera, va cometre un error i es va saltar uns pocs metres. Des de l’A.P.A. volem animar a la Carina a seguir lluitant perquè sempre ha demostrat ser una gran atleta i campiona.
A les categories que no hem aconseguit medalla, hem estat molt a prop del pòdium i volem encoratjar-vos encara més, a seguir lluitant per l’esport i fer-ho tant bé com aquest matí.
Us hi esperem al pròxim Cros Comarcal que es celebrarà a Móra la Nova el 12 de desembre de 2010.
Aquí col.loquem l’enllaç per veure unes quantes fotos.

Informació facilitada per Lourdes Bienvenido

http://lh3.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBoJqvsmHI/AAAAAAAAAfk/IyWoTR9vmYI/DSC04167.jpg
http://lh3.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBoUibYUKI/AAAAAAAAAgI/T6qmeEUFFWs/DSC04184.jpg
http://lh4.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBodIOn1RI/AAAAAAAAAgk/fqEOJWJp1Xg/DSC04196.jpg
http://lh3.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBoi7dPY7I/AAAAAAAAAg0/bl7tdTJP4mY/DSC04193.jpg
http://lh6.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBokoYP6XI/AAAAAAAAAg4/_UKHShLWMxo/DSC04201.jpg
http://lh6.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBomor3c0I/AAAAAAAAAhA/7DmcgyVGgQY/DSC04202.jpg
http://lh5.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBozxo5TLI/AAAAAAAAAhs/MaAsHy7t9pg/DSC04220.jpg
http://lh5.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBo1YWPoVI/AAAAAAAAAhw/6aWy-k74XcA/DSC04223.jpg
http://lh4.ggpht.com/_Dv4x7aeWPr0/TOBosu1N9fI/AAAAAAAAAhU/yh_hIV4g5Lc/DSC04212.jpg

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COMENÇA LA TEMPORADA D’ESPORTS A LA NOSTRA ESCOLA

Ja hem començat un nou curs i també s’engega una nova temporada d’activitats esportives. Des de l’APA,, com cada any, s’han ofertat una sèrie d’activitats perquè tots els nens i nenes de la nostra escola puguin gaudir d’un lleure esportiu en el seu horari. És molt important practicar un esport per diferents raons: físiques, mèdiques, lúdiques i sobretot per tots aquells valors que transmet el poder realitzar un esport d’equip.
Enguany, dins del Pla Català, hem adherit també a dos Clubs que compten amb alumnes de la nostra escola: el Club de Twirling i el C F. Atlètics.
Esperem que amb aquesta oferta tots els nens i nenes s’animin a practicar-ne algun, ja que el que es preten és que hi hagi varietat per acontentar a tothom.
Des d’aquí us animem a fer-ho!!!

Pilar Ubieto
Coordinadora del Pla Català de l’Esport a l’Escola.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TROBADA D’ESPORTS D’ASSOCIACIÓ A MÓRA D’EBRE

Aquest dissabte dia 12, es va celebrar a Móra d’Ebre la II Trobada d’Esports d’Associació. la Trobada va dirigida a tots els equips que han paricipat en les nostres lligues comarcals i territorials.Els alumnes de la nostra escola hi van assistir ( futbol-sala, mini-handbol, futbol 7). Van poder gaudir de diferents jocs a l’aire lliure, d’un rocòdrom i de la piscina, que va ser l’estrella de la jornada. Tot va estar organitzat pel Consell Esportiu.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CLOENDA D’HANDBOL

Ahir dimarts, es va celebrar al pavelló la cloenda dels equips d’handbol. Enguany ha estat un gran any per elles. S’han recollit els fruits del treball ben fet, de les ganes de col.laborar per part de tots: alumnes, pares, entrenadors, col.laboradors…Sempre hem dit que som una gran família.
Bé, ahir, tots ells van gaudir d’una jornada distesa i divertida. Aquí en teniu una mostra.
Enhorabona a TOTES!!

Publicat dins de General | 1 comentari