Arxiu mensual: maig de 2011

CAMPIONES D’HANDBOL DE TERRES DE L’EBRE 2010-11

L’equip aleví femení de l’escola, un any més, s’ha proclamat campió de les Terres de l’Ebre, aquerst dissabte al pavelló municipal d’esport de Móra la Nova, que va comptar amb la presència d’una afició entregada. El partit es va disputar … Continua llegint

Publicat dins de General | 3 comentaris

CAMPIONAT DE CATALUNYA D’ATLETISME

El passat dia 14 de maig, a la pista d’atletisme d’Ascó, es va celebrar La Final Nacional d’Atletisme de Catalunya. L’escola va participar amb uns quants atletes, que ja s’havien classificat al Jocs esportius de la nostra comarca, i que … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari