Aquest passat dissabte, es va celebrar a Flix la trobada comarcal de Bitlles catalanes. Com sempre, la nostra escola hi va participar. Va fer un dia esplèndid, i els resultats aconseguits van fer que encara ho fos més.
Des d’aquí animem el curs vinent a tots l’alumnat del centre a que s’hi apunti, per poder conservar aquest esport tant tradicional del nostre país.
Aquí teniu les fotos de la tirada.
Fotos: Lourdes Bienvenido
