TROBADA DE MINI HANDBOL A MÓRA LA NOVA

Aquest cap de setmana s’ha celebrat al pavelló esportiu municipal de la nostra localitat, la 3era Trobada Territorial de Mini handbol, amb una participació de 18 equips de les comarques del Baix Ebre, Montsià, Ribera d’Ebre, Terra Alta i Baix Camp. la Trobada va tenir una participació d’uns 160 nens i nenes de les categories pre benjamí, benjamí i aleví, en categoria femenina i masculina.
La jornada va estar tot un èxit, ja que aquests nens i nenes van poder gaudir d’una matinal practicant l’esport que més els hi agrada: l’handbol.
Ja fa cinc anys que aquesta trobada es realitza a la nostra comarca. L’organitzen conjuntament l’AMPA de l’IE 3 d’abril i el CH. Ascó, amb la col.laboració de l’Ajuntament de Móra la Nova, el Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre ila FCH . Des d’aquí volem agraïr a tota la gent que ha col.laborat en preparar-la voluntàriament. És un plaer treballar amb vosaltres!
Pilar Ubieto
Coordinadora del PCEE



Publicat dins de General | Deixa un comentari

CAMPIONAT DE CATALUNYA DE TWIRLING( MODALITAT INDIVIDUAL)- MÓRA LA NOVA

El passat diumenge, dia 5 de febrer, es va celebrar a Móra la Nova el 33è Campionat de Catalunya de Twirling, dins la modalitat d’individual, que va tenir lloc al pavelló d’esports de la vila. En aquest acte esportiu hi van participar 10 clubs d’arreu de Catalunya, amb un nombre de 175 atletes. Els clubs participants van ser: Dreamdance Alt Penedés, El Pont de Vilomara, Sant Jaume d’Enveja, Costa Brava, Lligallo – Camarles, La Torreta, La Cava i Móra la Nova.
En aquesta competició es van classificar les atletes que participaran en el campionat del món que tindrà lloc a Neuchatel (Suïssa) els dies 4 al 8 d’abril, ambdós inclosos.
Les atletes locals són: la Teresa Descarrega, Aina Lasala, Marta Llebería, Paola Fuster, Aida Vaqué, Ariadna Lleberia, Adriana Llebería, Gisela Bru i Mariona Descarrega.
La competició va ser un èxit de participació i públic, on el club local va aconseguir unes importants classificacions. L’acte va comptar amb l’assistència de l’alcalde de Móra la Nova, el Sr. Ferran Bladé, la presidenta del Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre, Montse Forcades, juntament amb els regidors de la vila.

Text i fotos- Cristina Lasala

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS NOSTRES EQUIPS D’HANDBOL

Aquí teniu unes fotografies de les nenes que formen part dels nostres equips d’handbol: un prebenjamí, un benjamí i un aleví.
L’equip benjamí i aleví participen a la lliga comarcal i juntament amb l’equip prebenjamí també participaran en toptes les trobades que s’organitzen a la nostra província. Esperem que això serveixi d’exemple per tota la resta d’alumnes de l’escola, per a què s’animin a practicar aquest esport tant arrelat a la nostra escola i a la nostra comarca.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

III CROS DE LA RIBERA A RIBA-ROJA

El passat dia 18 de desembre es va celebrar a Riba-Roja l’ultim Cros de la nostra comarca. L’assistència va ser menys nombrosa que en les altres curses, però tot i amb això vam gaudir d’una bona matinal. Els nostres atletes van tornar a fer un bon paper. Ara, quedarà el Cros Nacional de Catalunya, que encara no té seu ni data. Ja us informarem.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TROBADA DE DINAMITZADORS DE PRIMÀRIA- GANDESA

El passat dia 14 de desembre i a Gandesa es va celebrar la Trobada de dinamitzadors de primària de les Terres de l’Ebre. De la nostra escola hi van assistir la Sara Mulet i l’Ilias El Bouhali. Tots els alumnes que hi van assitir van participar en jocs durant tot el matí. La finalitat és que quan arribin a les seves escoles, animin als altres alumnes a participar als diversos esports que s’oferten al centre. localitat, comarca…

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS EQUIPS DE FUTBOL SALA COMENCEN LA COMPETICIÓ

La setmana passada , els nostres equips de futbol sala, un prebenjamí i dos alevins, van començar la competició comarcal. L’equip prebenjamí competirà contra les escoles de Tivissa, Móra d’Ebre, Santa Teresa i Flix.; els equips alevins estan a la lligueta amb les escoles de Tivissa, Rasquera, Flix, Riba-Roja i Santa Teresa.
Esperem que facin una bona competició, i recordeu:
L’IMPORTANT ÉS PARTICIPAR I PASSAR-S’HO BÉ FENT ESPORT !!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

IICROS DE LA RIBERA D’EBRE A MÓRA LA NOVA

Aquest cap de setmana, es va celebrar al parc 26 d’octubre de la nostra localitat, el II Cros de la Ribera d’Ebre. Amb una participació aproximada de 40 atletes de les categories infantil, aleví ,benjamí i pre benjamí les curses van transcórrer sense cap incidència, pel circuit del parc i de la cooperativa. Els nostres corredors locals van assolir molt bones posicions, destacant les medalles de la Carina Codau, Paloma Cebrian, Richard Reyes i la Marina Ardévol.
Enhorabona a tots els participants pel bon ambient que hi va haver.
Com sempre, l’AMPA de l’IE 3 d’abril, va oferir a tots els participants i acompanyants la xocolata calenta, que ens va servir a tots per entrar en calor en aquella matinal tant freda.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

1ER CROS RIBERA D’EBRE-MÓRA D’EBRE

Aquest cap de setmana es va celebrar el 1er cros de la Ribera d’Ebre a Móra d’Ebre, al circuit de l’Aubadera. Amb un dia esplèndit , els nostres atletes van fer molt bon paper. Cal dir que vam tenir també dues lesionades, la maria Montaña i la Lorena Escoda que no van poder finalitzar la seva cursa.
Enguany tenim pocs atletes apuntats en aquesta especialitat i animem al nostre alumnat a participar-hi. El cros és un esport que és bàsic per realitzar-ne d’altres i contribueix a millorar la forma física.
Aquí teniu unes fotos per veure com va anar la matinal.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari

CAMPIONES D’HANDBOL DE TERRES DE L’EBRE 2010-11

L’equip aleví femení de l’escola, un any més, s’ha proclamat campió de les Terres de l’Ebre, aquerst dissabte al pavelló municipal d’esport de Móra la Nova, que va comptar amb la presència d’una afició entregada. El partit es va disputar contra l’equip de El Perelló, que ja va ser en nostre rival l’any passat. Les noies de la nostra escola van superar en tot moment les rivals, amb un joc vistós i precís en els passis i una defensa contundent. Felicitem a les guanyadores, així com als seus entrenadors i delegats.
Aprofietm també per donar gràcies a tota l’afició pel seu suport i també a l’APA , per estar sempre al costat de les esportitstes i fomentar aquest esport femení.

Publicat dins de General | 3 comentaris