PATIJOC RIBERA D’EBRE A GINESTAR

Com cada any , la nostra escola ha participat a la trobada del Patijoc de la nostra comarca. Ja fa uns quants anys que se celebra, i enguany, la jornada s’ha fet a Ginestar. Els alumnes de tercer del nostre col.legi , juntament amb els de les altres escoles van viure una jornada lúdico-esportiva a les instalacons esportives de l’esmentada població. Tots s’ho van passar molt bé, i , malgrat la calor que ens va acompanyar durant tot el dia, van poder cloure la trobada amb el ball que s’havia preparat conjuntament per totes les escoles, amb la cançó del Waka-Waka. Esperem que el curs vinent els alumnes de tercer també en puguin gaudir com els d’enguany.
Aquí en teniu una petita mostra en fotos i un vídeo amb el ball final.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *