Arxiu mensual: gener de 2011

FUTBOL SALA.PRESENTACIÓ DELS NOSTRES EQUIPS

Els nostres equips de futbol sala ja estan en funcionament. L’equip benjamí i aleví participen a la lligueta de la nostra comarca.L’equip benjamí, entrenat per Eugenio Vecino i ajudat pels nostres dinamitzadors ( Ernest Rosell, Pau Muñoz i Genis Pena) … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

III CROS DE LA RIBERA D’EBRE A MÓRA D’EBRE

Aquest dissabte dia 16 de gener es va celebrar a la veïna localitat de Móra d’Ebre l’últim cros de la nostra comarca. Els nostres atletes van fer un molt bon paper , obtenint tres medalles i alguns quarts llocs. Ara … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

PRESENTACIÓ A GIMNÀSTICA ACRÒMICA

Al nostre pavelló esportiu es va desenvolupar una jornada fotogràfica per fer la presentació dels atletes que practiquen aquesta modalitat esportiva a la nostra escola. Durant aquest curs participaran també en diferents trobades amb altres escoles. Aquí els teniu a … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari