-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
Arxiu mensual: gener de 2011
FUTBOL SALA.PRESENTACIÓ DELS NOSTRES EQUIPS
Els nostres equips de futbol sala ja estan en funcionament. L’equip benjamí i aleví participen a la lligueta de la nostra comarca.L’equip benjamí, entrenat per Eugenio Vecino i ajudat pels nostres dinamitzadors ( Ernest Rosell, Pau Muñoz i Genis Pena) … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
III CROS DE LA RIBERA D’EBRE A MÓRA D’EBRE
Aquest dissabte dia 16 de gener es va celebrar a la veïna localitat de Móra d’Ebre l’últim cros de la nostra comarca. Els nostres atletes van fer un molt bon paper , obtenint tres medalles i alguns quarts llocs. Ara … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
PRESENTACIÓ A GIMNÀSTICA ACRÒMICA
Al nostre pavelló esportiu es va desenvolupar una jornada fotogràfica per fer la presentació dels atletes que practiquen aquesta modalitat esportiva a la nostra escola. Durant aquest curs participaran també en diferents trobades amb altres escoles. Aquí els teniu a … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari
