TROBADA MINI HANDBOL ASCÓ

Aquest cap de setmana passat, es va celebrar al pavelló d’esports d’Ascó la trobada de mini handbol, organitzada conjuntament per l’Ampa de l’IE 3 d’abril de Móra la Nova, les AMPES del col.legi Santa Teresa i LLuis Viñes de Móra d’Ebre i el Club Handbol Ascó. Hi va haver una participació de 24 equips i més de dos-cents jugadors i jugadores de les categories prebenjamí, benjamí i aleví, tant masculí com femení.
El nostre IE hi va participar amb un equip prebenjamí, un benjamí i dos alevins. Les jugadores van poder disputar diversos partits i van gaudir d’allò més . L’organització va regalar a cada jugadora una samarreta Handbolicat , obsequi de la FCH. També va participar en l’organització de la trobada el Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre facilitant els àrbtres dels partits.
Aquí teniu una mostra !!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *