Trobada d’esports i música “Bàsquet beat”

Divendres 15 de maig de 2015 al CREDV CRE ONCE Barcelona

El passat divendres 15 de maig vam rebre la visita d’un grup d’alumnes de 3er d’ESO de l’IES Miquel Biada de Mataró. Els alumnes eren companys d’un alumne que actualment assisteix a les classes del SECC al Centre de Recursos, i que tenien moltes ganes de conèixer el lloc on va el seu company a estudiar tots els dimarts.

A l’arribada van ser atesos per les educadores del Centre que els van fer una petita visita guiada, per anar més tard a la Biblioteca del CRE a fer un taller de sensibilització amb en Joan Vilajosana.

Després d’esmorzar es van traslladar al gimnàs situat a la planta -1 al costat del poliesportiu del complex ONCE Catalunya, on van compartir una activitat de Bàsquet beat (utilitzant pilotes de bàsquet com instrument musical) organitzada conjuntament per la professora de música de l’IES Miquel Biada i l’equip de música del CRE.

Per finalitzar la visita, tot el grup es va desplaçar fins al pati interior del Centre, on van aprendre a jugar a goalball de la mà del nostre company Adrià Agustina, demostrant una gran motivació i moltes ganes de passar-ho bé.

La valoració de l’activitat va ser molt positiva tant per part dels professionals del CRE com per part del professorat visitant, que de seguida ens van escriure per expressar la seva satisfacció per la visita i les activitats, tot dient que “compartir sempre és enriquidor”. Tots vam estar d’acord en que esports i música són dues activitats idònies per potenciar valors com la solidaritat, el respecte i saber treballar en equip.