Estades d’Estiu al CRE ONCE Barcelona 2014

El CRE ONCE BARCELONA organitza una estada de 5 dies on es duran a terme diverses activitats lúdiques, esportives i formatives per a l’alumnat des de 5è d’Educació Primària fins a 4t d’ESO.

Aquesta estada, que tindrà lloc a les instal·lacions de l’edifici ONCE Catalunya, començarà el dilluns 30 de juny, a les 09.00 hores, i finalitzarà el divendres 4 de juliol, a les 15.00 hores (hora de recollida dels vostres fills/filles).

Els matins estaran destinats a la pràctica de l’esport i jocs grupals, i a les tardes es realitzaran tallers de música, cuina, plàstica, tecnologia i altres.

Les places són limitades i estaran atorgades per una comissió que es constituirà a tal efecte, sent una de les condicions que els sol·licitants siguin afiliats o afiliables per nacionalitat. Es prioritzarà aquells nens i nenes que es vulguin inscriure per primera vegada, i es tindrà en compte les necessitats globals de l’alumne/a (fomentar les seves habilitats socials, autonomia personal, etc.).

Us mantindrem informats!

APUNTEU-VOS!