VIII Trobada de “Música a les Mans”

El proper dissabte 10 de maig de 2014 es celebrarà la VIII Trobada d’estudiants de música amb discapacitat visual a Olot.

La Trobada tindrà lloc amb el següent programa d’activitats.

10h Rebuda dels assistents i esmorzar davant del Teatre Principal d’Olot (Passeig d’en Blay nº 5 – 17800 Olot). http://teatreprincipal.olot.cat/teatre-principal-olot/

10.30h-12.30h Assajos i tallers de Percussió (a càrrec d’en Pau Olivé, professor de percussió de l’Escola M. de música Xavier Montsalvatge d’Olot). Teatre Principal d’Olot: Escenari i sala d’assaig (situada a les golfes del teatre).

11.30h-12.30h Taller de veu pels pares i acompanyants:“Ja veus, quines veus!”, a càrrec de l’Isidre Vallès, professor del CRE-ONCE Barcelona (Sala de descans– 1ª planta del Teatre Principal ).

12.30h-14h ACTIVITAT FAMILIAR:

• Trobada al Hall del Teatre amb el pintor Rafel d’Olot que ens explicarà la seva obra tiflològica, exposada al teatre per l’ocasió.
  • Visita al Museu Comarcal de La Garrotxa (l’antic “Hospici”) on gaudirem de la Faràndula d’Olot, amb els seus gegants que enguany han fet 125 anys i música en directe dels “Ministrers”, grup de música popular de l’Escola M. de música d’Olot. (Carrer Hospici, nº 8 – 17800 Olot)

14.30h. Dinar familiar. Al restaurant “Viena” d’Olot (Plaça Clarà nº 6 – 17800 Olot).

16h. Tornada al Teatre Principal.

16.15h Entrada del públic al Teatre.

16.30h. Concert de la 8ª trobada “Música a les mans” (Presentació a càrrec de la Mariona Comellas, reportera de TV3).

19.00h. Final de les activitats.

En els següents enllaços us podeu descarregar el Programa i el Tríptic de la trobada.

Programa detallat de les actuacions: