Participació a la Jornada d’Inclusió digital. Mataró.

L’educació inclusiva, emmarcada en una societat digital, implica necessàriament tenir en compte la inclusió digital. La inclusió digital té com a objectiu garantir la igualtat de tot l’alumnat posant especialment l’èmfasi en els avantatges o inconvenients que poden venir de la mà de la tecnologia.

Els Serveis Territorials al Maresme-Vallès Oriental i l’Àrea de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement amb la col·laboració de  Subdirecció General d’Ordenació i Atenció a la Diversitat, van organitzar el passat 8 de juny una Jornada d’Inclusió Digital adreçada als equips directius i  professorat d’escoles, instituts i centres d’educació especial i als professionals dels serveis educatius.

Els reptes que ens planteja la inclusió digital suposa treballar al voltant d’aquests àmbits:

• Accessibilitat dels recursos educatius digitals
  • Eines digitals al servei de l’escola inclusiva

En aquesta Jornada varen participar les nostres companyes Sílvia Boix, M Teresa Corbella, Josefina Miret i Lucia Melchor.

Lucia Melchor va participar en la Taula Rodona.

Josefina Miret i Lucia Melchor van presentar l’experiència: Paper de les TAC en la inclusió educativa de l’alumnat amb discapacitat visual.

La Silvia Boix i M Teresa Corbella van presentar el taller: Eines per adaptar materials per a discapacitats visuals.

Més informació: http://www.xtec.cat/web/recursos/dnee/suport/jid/programa

Podeu trobar la informació al Moodle del CRE ONCE Barcelona.