XVIII Festa de l’Esport al CRE ONCE Barcelona

El Centre de Recursos Educatius ONCE Barcelona va organitzar el passat divendres 30 d’abril, de 9.30 a 16.30 hores, la seva Festa de l’Esport, que aquest any arriba a la 18a edició.

La Festa té com objectiu fomentar la pràctica esportiva entre els alumnes amb discapacitat visual i donar-los a conèixer l’oferta esportiva de què disposen, tot en el marc d’un dia festiu, de convivència i ple d’activitats i tallers.

Els participants, 118 alumnes d’edats compreses entre els 9 i els 16 anys, són de Catalunya i les Balears. Els diferents esports i jocs es van dur a terme a les instal·lacions de l’Edifici ONCE Catalunya i al Parc Joan Miró de Barcelona.

La inauguració, a càrrec de la Sra. Teresa Palahí, Delegada Territorial de l’ONCE a Catalunya, i del Sr. Manel Eiximeno Moreso, Director del CRE ONCE Barcelona, va comptar amb la presència d’Àngel Alonso Herrera, futbolista castellonenc dels anys 80 conegut com “Pichi Alonso”, qui va participar en un partit de futbol amb els nostres alumnes.

En aquesta ocasió 30 estudiants de Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna van participar com a voluntaris.

Festa de l'esport