Daily Archives: 13 març 2019

IV CONCURS DEL CERTAMEN LITERARI DE SANT JORDI DE L’ESCOLA CIRERA.

ESTABLIMENT DE LES BASES 2019 DEL CONCURS DEL CERTAMEN LITERARI DE SANT JORDI DE L’ESCOLA CIRERA.

II Certamen literari de l’ESCOLA CIRERA per a alumnes DEL CICLE SUPERIOR amb vinculació al centre.

1. PARTICIPANTS:
    1.1. Tots/es els alumnes del cicle superior.

1.2. S’estableixen les categories següents:

Categoria A: Narració

Categoria B: Poesia

1. OBRES CONCURSANTS
    2.1 Les obres que es presentin han de correspondre a una de les categories abans mencionades i la temàtica serà lliure.

2.2 Els treballs hauran de ser individuals, obligatoris i escrits en llengua catalana o llengua castellana.

2.3 Només s’acceptarà una obra per participant.

2.4 De cada classe hi haurà 4 finalistes.

1. CARACTERÍSTIQUES
    3.1 El tema és lliure.

3.2 L’extensió màxima serà d’un full i un segon full per a la il·lustració per a les categories A i B.
3.3 Les obres es presentaran manuscrites obligatòriament.

3.4 Les obres hauran d’ésser originals, i no s’admetran obres plagiades en alguna de les seves parts o en la seva totalitat.

1. PRESENTACIÓ DELS TREBALLS
    4.1 Les obres portaran escrit el nom de l’autor, el curs i  la categoria en la qual participa.
    4.2. DATA DE PRESENTACIÓ DELS TREBALLS:  data límit 31 de març del 2017

4.3. Lectura dels treballs finalistas i lliurament de premis: 23 d’abril de 2017 o bé dins de la semana cultura de Sant Jordi.

1. 5.    PREMIS

5.1. Hi haurà 2 premis per aula.

5.2. Els premis es poden declarar deserts.

5.3. Els premis consistiran en un diploma.

1. JURAT
    6.1. El jurat estarà compost per membres de la comunitat educativa de Cirera.

6.2. Els membres de la comissió tenen vot de qualitat.

6.3. Els textos finalistes seran llegits a les classes durant la setmana cultural de Sant Jordi.

1. ALTRES
    7.2. Les obres que resultin guanyadores podran ser publicades als blocs del curs: XARRUP DE CIRERA i XAROP DE CIRERA seran penjades al  web de l’escola Cirera.

7.3. Qualsevol imprevist serà resolt pels membres de la comissió del certamen literari de CIRERA.

7.4. El veredicte del jurat serà inapel·lable.
7.5. El fet de concursar implica la total acceptació d’aquestes bases.
7.6. Els treballs que no s’adiguin a aquestes normes no seran valorats.