Cantem el Nadal

auriculars pare noel

CURS 2014-15:

Per aquest Nadal la proposta de cançons és aquesta. Espero que us agradin:

QUAN SOMRIUS ( col·lectiva Altres Cançons de Nadal)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3ViDtcWxHwA[/youtube]

BRINDEM PEL NADAL de Miquel Abras

CURS 2013-14 :

Com cada any per Nadal cantarem a l’esgésia diferents nadales. Aquest any tot l’alumnat de l’ESO oferirem al nostre públic dos cançons de composició catalana. Les dos porten un missatge molt potent que només podrem transmetre i les cantem amb ganes, vocalitzem i afinem tot el que puguem. També mirarem de posar-hi una mínima coreografia quan fem la tornada per tal de remarcar més el ritme.
Aprofitarem que tenim la Coral de Primària per a què ens acompanyin amb les seues veus a la tornada.

Us deixo aquí les dues cançons(recordeu que teniu penjades les lletres a la plataforma):

L’esperança és el regal, composada per Miquel Abras.

Fora de Joc, composada per Manu Guix.

A banda dels compositors de les cançons us haureu fixat que als dos vídeos hi surten cantants catalans que coneixeu o si més no us sonen.
Us deixo aquí algunes recomanacions d’alguns d’ells. Només cal que cliqueu damunt del lloc i us portarà al video de la cançó que us proposo:

Per tu d’Amelie

Fes-ho realitat d’Amelie

Enxaneta d’Elena Gadel

Mirar-nos als ulls cantat per Jofre Bardagí i Beth

Bébete la vida amb Lidia Guevara

Clara de Lidia Guevara

Torna’m la vida de Miquel Abras amb Lidia Guevara

Dóna-li a la vida de MAnu Guix amb Pau Donés

A tu quina t’ha agradat més? Quin estil t’agrada? Amb quina cançó et quedes? Tens alguna altra proposta? Alguna cançó d’alguns d’aquests grups que t’agradi i vulguis compartir…

Fes el teu comentari sobre aquestes cançons i DIGUES LA TEVA!

Aquest article s'ha publicat dins de Cançons de nadal i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

6 respostes a Cantem el Nadal

1. Laia Resa diu:

Molt bona idea Flors!
    M’ha agradat mol aquest blog i les cançons són molt boniques i originals, a més fàcils d’apendre.
    Com he dit abans el blog m’ha semblat molt bona idea! 🙂

2. Eric Abella Dalmau diu:

Tal com ha dit la Laia això del bloc ha estat tot un éxit. Moltes felicitats per aquesta brillant idea.
    Les cançons fenomenals( sobretot si penses en la lletra de les cançons) i el videoclip també molt bonic.

3. FLORS MORENO AGUILAR diu:

Gràcies pels ànims.estic encantada que us agradi. Per a mi la millor recompensa després de la feina que comporta crear i portar un blog és aquesta: que us faciliti la feina i si a més també us agraden les cançons que hi penjo i que cantem ja és massa!!
    Continueu col·laborant.

4. Laura Ortiz diu:

Com han dit els meus companys, aquest bloc és molt xulo!
    A mi també m’agraden molt les cançons, sobretot pel significat que tenen!
    Gràcies Flors! 🙂

5. Guilli diu:

Flors aquest bloc que as creat esta molt bé.
    Són unes cançons ben xules i també son bastan fàcils de apendre, i almenys a mi si escolto la lletra m’agraden més. 😀

6. alba barcons berga diu:

Flors, molt xulo el bloc.
    Hi ha moltes coses interessants.
    Hi ha algunes cançons que estan molt bé, però algunes les hem escoltat molts cops i crec que aniria bé renovar-les.