Repte núm 8. CREEM AMB OBJECTES A LA MANERA DE JIM GOLDEN

Us convido a realitzar el vuitè repte de plàstica, aquesta vegada de la mà de la Neus Monzó, l’alumna de  Visual i Plàstica  que està fent les pràctiques  en aquesta etapa a la nostra escola. Tot i que no la podreu conèixer presencialment, en aquest vídeo la podeu veure. Ha preparat aquest repte amb molt entusiasme i dedicació, espero que us agradi tant com a ella i a mi mateixa. Com sempre envieu els resultats al meu correu carmenavarro@ieaoriolmartorell.cat, i jo li faré arribar a la Neus també, estarà molt contenta de veure els resultats!!

Sobretot us demano que en els correus indiqueu el nom i curs,  tot i que us conec a tots, a vegades pot donar peu a embolics…. Ah i penseu que tot el que no em feu arribar al correu, ho dono per feines no entregades, jo no miro els vostres drives, classroom ni carpetes!!!

Reviseu els que no m’heu entregat tasques, si us plau i me les feu arribar!!

Una vegada més mil gràcies pels vostres missatges tan afectuosos i pels vostres treballs tan increïblement creatius!!!

Us deixo el vídeo on s’explica aquest repte:

En aquest enllaç podeu veure els treballs que van arribant.

#GGENCASA 01 > Proyectos do it yourself para hacer durante la cuarentena. ¡PDFs en abierto para fomentar la creatividad!

Para sobrellevar la cuarentena del COVID19 con actividades que fomenten la imaginación y la creatividad, desde la Editorial Gustavo Gili ponemos en abierto diferentes proyectos do it yourself dirigidos a niños y adultos. Son actividades incluidas en los libros de Íngrid Valls y Leire Villar (aka Ganchitos), el legendario equipo Vostok, Gimena Romero, Flowers by Bornay, Maru Godas, Lusesita, Pin Tam Pon (Julia Abalde y Clara Sáez) y Laia Falcón. Artistas y diseñadores que han cedido generosamente sus propuestas para que podamos conocerlas y realizarlas estos días.

En aquest enllaç podreu accedir als materials que ens ofereix l’editorial ggili i descarregar els PDF’S , molt interessant!!!

Us el recomano!!

Aquí us deixo alguns dels vídeos de les diferents propostes, però remeneu perquè hi altres també molt interessants !!

VISITES VIRTUALS A GRANS MUSEUS

La majoria de grans museus de tot el món han fet esforços per digitalitzar les seves col·leccions i posar-les a l’abast de tothom a través dels seus webs. Això resulta particularment interessant quan les circumstàncies no permeten desplaçar-se fins a les sales d’exhibició a contemplar les obres en directe.

Si bé no és igual tenir l’original al davant que mirar una fotografia a la pantalla, en certs casos, la qualitat de les imatges permet apreciar detalls difícils de percebre en una visita al museu. Igualment, els textos que sovint acompanyen les fotos, aporten una informació molt interessant per entendre l’obra.

Cal destacar també els recursos complementaris que algunes institucions proporcionen juntament amb les fotos de les obres, cosa que permet posar-les en context, fer-ne una anàlisi detallada, localitzar peces similars i, fins i tot, crear inspirant-nos en els grans mestres.

Aquest recull inclou enllaços a museus d’art que mostren la totalitat o un gruix important de les seves col·leccions per internet.

SI CLIQUEU EN AQUEST ENLLAÇ PODREU  ACCEDIR AL RECURS

Repte núm 7 “LA CÀPSULA DEL TEMPS”

Us presento el setè repte de Visual i Plàstica: Crear una càpsula del temps!! En el video que us deixo aquí us explico com farem aquest repte.

Podeu escriure també un text escrivint com us sentiu, quines són les vostres emocions i guardar-lo a la càpsula del temps.

En aquest enllaç podeu veure els treballs que van arribant