06.- Per què som diferents? en el plantejament d’aquesta activitat.-

Aquestes jornades i aquest curs són diferents:

1.- A nivell organitzatiu és controla l’assistència al principi i al final de cada sessió.

2.- Són per a donar-se a conèixer. El fet de compartir els  recursos, les experiències metodològiques i les estratègies d’inclusió social. Això es fa entre tots els professionals de l’educació, de l’ensenyament, de la salut, de la justícia i de l’acció social.

3.- Tan aviat iniciat dins del mateix curs les persones participants també poden exposar vivències i anècdotes en la línia dels valors de les presents jornades.

Així mateix el professorat participant també poden compartir experiències i projectes dels seus centres de treball o dels seus projectes professionals.

Tant el punt 01 com el 02 poden optar en l’edició en les nostres publicacions digitals (EDITAcre@) de les seves aportacions com de la difusió dels nostres programes de ràdio local de Tarragona i Falset.

4.- Com treballem per competències exposem els 12 Remeis per a l’autonomia de l’aprenentatge i després d’acabat el curs s’ha de presentar un Full de Ruta a l’Aula i al Centre (F.R.A.C.) . A més durant tres mesos posteriors també es pot col.laborar en el marc de les iniciatives plantejades en el curs i en els jornades.

5.- Les competències les intentem viure i conviure de forma activa.

TOT A LA FI EN LA MILLORA

I PEL PRESTIGI DE LA PROFESSIONALITAT I DEL NOSTRE SISTEMA EDUCATIU CATALÀ.

EN CONCLUSIÓ SI TOTS SOM COMPETENTS TOTS HI GUANYEM

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *