02.- Dades tècniques del curs.-

“””j * RmS)))….

Remeis a l’aprenentatge autònom

Remeis en l’aprenentatge emancipador

CURS SOBRE RECURSOS, EXPERIÈNCIES METODOLÒGIQUES I ESTRATÈGIES EN LA INCLUSIÓ SOCIAL.

Lema:

“Cada camí més competents en les autonomies dels aprenentatges. El repte és que l’alumnat aprengui sol, amb ajuda i/o de forma cooperativa”

30 hores presencial

Lloc: Tarragona i altres llocsconvingutsprèviament com Falset.

Organitza CERADAI amb el suport de COOPERIS www.cooperis.cat i altres professionals i entitats cooperants.

Nom de l’activitat.

Curs sobre recursos, experiències metodològiques i estratègies en la inclusió social (R.E.M.E.I.S per a l’autonomia dels aprenentatges en els centres educatius amb el suport de la societat i amb la col.laboració de les famílies)

Reconegut per la resolució de 07-07-2011

1.- Lloc principal on es farà la formació:  Tarragona.

2.- Modalitat: Curs presencial obert a personal docent d’alumnat entre entre 0 a 18 anys

3.- Durada: 30  hores presencials entre el dia 05 d’octubre i el dia o1 de desembre de 2011. En set sessions.

4.- Al final s’ha d’assistir el 80% de les 30 hores i presentar un full per dues cares, el Full de Ruta a l’Aula i al Centre.

5.- Descripció del curs Remeis per als aprenentatges. Recursos per a l’orientació educativa. Experiències metodològiques i estratègies d’inclusió social.  El repte està en què l’alumnat aprengui sol, amb ajuda i en cooperació.

6.- Continguts:

Recursos, Experiències metodològiques i estratègies d’inclusió social en el territori.

7.- Metodologia: Assistir sessions IMET de ponències i taules rodones  i sessions de taller als estudis de ràdio. Al final elaborar un full de ruta a l’aula.

8.- Destinatari de la formació: Professorat amb alumnat 0-18 anys

9.- Data inici:  05 d’octubre de 2011

Data final:  01 de desembre de 2011

10.- Cost: 01 euro a l’hora de recollir el certificat

Acompanyem a la persona matriculada el calendari de les 07 jornades .

Contacta amb CERADAI

Tel. Núm. 977 22 32 68   i   619 79 39 69

E.mail de la iniciativa ciutadana: info@cooperis.cat