14.- Sessió.03.- Data: 19-10-11-dime- Inici: 18,00 h.-

ELS REMEIS COM A EINES SISTÈMIQUES COMPETENCIALS TRANSVERSALS

DIMECRES       DIA 19
HORA17,30 10 CONFERÈNCIA
LES ADAPTACIONS CURRICULARS I ELS P.I.

L’APRENDRE  A APRENDRE EN EL SISTEMA EDUCATIU. L’ÈXIT DE L’ALUMNAT I ELS RESULTATS ACADÈMICS

Objectiu: Exposició del Karpetal com a eina de l’autonomia dels aprenentatges a l’escola i a l’institut. La funcionalitat dins de l’escola i de l’institut, en la relació amb la família i amb l’entorn.

La carpeta de l’alumnat com a portafolis per a l’organització dels aprenetatges i la seva comunicació en diversos contextos.

HORA  18,30 11 TAULA RODONA

Projectes d’atenció en salut a la ciutadania

Equip mèdic UMBRAL

Fundació V i B.

Ojectiu: Exposició dels recursos accessibles de salut a l’entorn i ofertes de serveis i de diverses modalitats i segons les pluralitats de les necessitats. Criteris per a l’autonomia en les decisions en família.

19,30 12 EXPOSICIÓ

de projectes

Institut Miramar de Valls. Les CFA
Aspectes per a potenciar l’autonmia de l’alumnat des de la cooperació així com de la ciutadania des de la comunicació, la creativitat i la cooperació per a totes les edats.
ASPECTES SOBRE L’AUTONOMIA A L’ESCOLA I A L’INSTITUT DE L’ALUMNAT, TAMBÉ L’AUTONOMIA DE LA FAMÍLIA EN LES SEVES DECISIONS EN ELS RECURSOS DE SALUT I L’AUTONOMIA DELS CENTRES EN PROJECTES I ESTRATÈGIES D’INCLUSIÓ SOCIAL