03.-NOVETATS

El proper dimecres dia 05 d’octubre a les 18 hores s’inauguren les jornades ciutadanes Remeis a l’Aprenentatge Autònom  i el curs per a professionals de l’ensenyament, a la sala d’actes de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona, Carrer Ramon i Cajal, núm. 70.

Amb motiu del 25è aniversari de l’associació CERADAI de Catalunya i a la vegada per a donar resposta a la iniciativa personal de l’alumnat i en les seves competències bàsiques a l’escola/institut, a la seva casa com a fill/a i a la vegada en la seva vida de cada día en família i en el seu entorn.

En aquestes jornades es presentaran 12 Remeis per afavorir l’autonomia i l’aprendre a aprendre: dos dels quals s’ofereixen a les famílies, tres al professorat i set a les associacions i entitats participants.

Les jornades són obertes a la ciutadania, amb reserva de plaça prèvia escrivint a  info@cooperis.cat o trucant al 619 79 39 69 i deixant al contestador el nom i cognoms i el número d’assistents entre els dies 03 i 05 d’octubre.

HI HAURAN UNES PLACES PER A IMPREVISTOS DE DARRERA HORA

Gràcies per la teva atenció i col.laboració.

T’HI ESPEREM !

Cooppel

Quant a Cooppel

Tot sobre els Talents Cooppel. Nucli central de la pràctica creativa i cooperativa. Els aprenentatges segons la seva contextualització, la seva constructivitat i la seva cooperació, amb el suport dels treballs en xarxes i de les tècniques d'aprenentatges cooperatius aplicades en el territori en aprenentatge servei voluntari social de Reus, el Camp de Tarragona, el Priorat i la Ribera d'Ebre (RECTEPRE)