15.- Sessió.04.- Data: 20-10-11.dij. Inici: 18.h.-

Dr. Allué

El Remei Kartepa.fils

El Consum

En nou codi de famílies i la mediació en casos difícils

JORNADA 04 NÚM.

ACTI-

VITAT.

MODALITAT

PROFESSIONALS

DIJOUS                                     DIA 20
HORA  18 13 CONFERÈNCIA Dr.Xavier Allué
Objectiu: El punt de vista de l’autonomia de les famílies en les decisions respecte a les urgències. Criteris i anècdotes des del pediatra i de l’escriptor.
HORA  18,45 14 Taller científico-pràctic
Objectiu: Exposició de l’eina del Karpeta.fils en família. La seva relació amb el Karpetals de l’alumnat. El foment de l’autonomia dels aprenentages dels nostres fills i en la relació amb l’escola i amb l’institut.

HORA 19,00           15            EL      CONSUM

HORA   19,30 16 CONFERÈNCIA ?
Aspectes jurídics del nou codi de família i la mediació de casos familiars molt complexos.
ASPECTES PER A CONÈIXER DE FORMA PREVENTIVA, CRITERIS I PROCEDIMENTS DE LES URGÈNCIES, DE LES EINES PER A L’AUTONOMIA DELS NOSTRES FILLS I FILLES I ELS NOUS ASPECTES JURÍDICS EN EL MÓN FAMILIAR.

LA SEVA IMPLICACIÓ EN L’AUTONOMIA DE LA COL.LABORACIÓ DE LA FAMÍLIA EN L’ENSENYAMENT.