
CERADAI-Institut de Catalunya, enguany celebrem el XXV aniversari, en aquesta trajectòria hem organitzat a la ciutat de Tarragona dos simposis i tres jornades. La darrera en 2010 versava sobre els Recursos i les Mesures d’Atenció a la Diversitat (RiMAD).
El nostre col.lectiu i en general la societat està cansada de sentir notícies negatives sobre el sistema de l’ensenyament al nostre país, és hora de mostrar que el nostre sistema educatiu funciona millor dels estudis i sondejos.
En aquesta ocasió presentem el curs de 30 hores dins de les jornades Remeis on per primera vegada el professorat decidim sobre com volem i què donem prioritat en la nostra formació permanent pràctica i efectiva.
El nostre lema és:
L’IMPORTANT ÉS QUE L’ALUMNAT APRENGUI A APRENDRE SOL, AMB L’AJUDA I EN LA COOPERACIÓ PRIMERAMENT DEL PROFESSORAT PERÒ TAMBÉ AMB LA RESPONSABILIATT DE TOTA LA SOCIETAT.
HEM DE CENTRAR-NOS MÉS EN L’ENSENYAMENT I LA SOCIETAT HA DE PRIORITZAR L’EDUCACIÓ.
L’ESCOLA I L’INSTITUT NO PODEN SUBSTIUTIR DE CAP MANERA LA FAMÍLIA.
EN COOPERACIÓ TOTS SORTIREM GUANYANT
Organitza CERADAI amb el suport de COOPERIS www.cooperis.cat
Qui està interessat en les jornades?
1.- Tot el professorat que imparteix ensenyament dins del marc legal curricular amb alumnat comprés entre 0 i 18 anys, que vulguin millorar i reivindicar una imatge de qualitat del nostre sistema. És pot participar en el curs Aprenem Remeis per Aprendre a Aprendre de 30 hores reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a l’associació CERADAI.
2.- Les famílies responsables amb l’educació amb el suport de la societat i implicades en l’ensenyament en col.laboració amb l’escola/institut.
3.- Professionals de l’ensenyament, de la justícia, de la salut… que vulguin contribuir amb la seva experiència, amb la seva col.laboració i amb els seus serveis a la fi d’ ajudar al professorat en la seva tasca d’acció tutorial, orientar a les famílies i donar una resposta millor a les aules, des de la diversitat i amb la col.laboració de les famílies i de la societat.
4.- En especial el professorat i l’alumnat que porten a terme projectes i experiències creatives cooperants.
4.1.- Professorat que porta a terme experiències i que té iniciatives dins de l’escola/institut i/o del seu entorn.
4.2.- Alumnat amb esperit d’autosuperació, creatiu, productiu de textos i llibres amb iniciativa personal i col.lectiva
Tu et trobes davant el nou repte del sistema educatiu
Escriu: info@cooperis.cat