13.- Presentació, història i motivacions.-

CERADAI-Institut de Catalunya, enguany celebrem el XXV aniversari, en aquesta trajectòria hem organitzat a la ciutat de Tarragona dos simposis i tres jornades. La darrera en 2010 versava sobre els Recursos i les Mesures d’Atenció a la Diversitat (RiMAD).

El nostre col.lectiu i en general la societat està cansada de sentir notícies negatives sobre el sistema de l’ensenyament al nostre país, és hora de mostrar que el nostre sistema educatiu funciona millor dels estudis i sondejos.

En aquesta ocasió presentem el curs de 30 hores dins de les jornades Remeis on per primera vegada el professorat decidim sobre com volem i què donem prioritat en la nostra formació permanent pràctica i efectiva.

El nostre lema és:

L’IMPORTANT ÉS QUE L’ALUMNAT APRENGUI A APRENDRE SOL, AMB L’AJUDA I EN LA COOPERACIÓ PRIMERAMENT DEL PROFESSORAT PERÒ TAMBÉ AMB LA RESPONSABILIATT DE TOTA LA SOCIETAT.

HEM DE CENTRAR-NOS MÉS EN L’ENSENYAMENT I LA SOCIETAT HA DE PRIORITZAR L’EDUCACIÓ.

L’ESCOLA I L’INSTITUT NO PODEN SUBSTIUTIR DE CAP MANERA LA FAMÍLIA.

EN COOPERACIÓ TOTS SORTIREM GUANYANT

Organitza CERADAI amb el suport de COOPERIS  www.cooperis.cat

Qui està interessat en les jornades?

1.- Tot el professorat que imparteix ensenyament dins del marc legal curricular amb alumnat comprés entre 0 i 18 anys, que vulguin millorar i reivindicar una imatge de qualitat del nostre sistema. És pot participar en el curs Aprenem Remeis per Aprendre a Aprendre de 30 hores reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya a l’associació CERADAI.

2.- Les famílies responsables amb l’educació amb el suport de la societat i implicades en l’ensenyament en col.laboració amb l’escola/institut.

3.- Professionals de l’ensenyament, de la justícia, de la salut… que vulguin contribuir amb la seva experiència, amb la seva col.laboració i amb els seus serveis a la fi d’ ajudar al professorat en la seva tasca d’acció tutorial, orientar a les famílies i donar una resposta millor a les aules, des de la diversitat i amb la col.laboració de les famílies i de la societat.

4.- En especial el professorat i l’alumnat que porten a terme projectes i experiències creatives cooperants.

4.1.-  Professorat que porta a terme experiències i que té iniciatives dins de l’escola/institut i/o del seu entorn.

4.2.- Alumnat amb esperit d’autosuperació, creatiu, productiu de textos i llibres amb iniciativa personal i col.lectiva

Tu et trobes davant el nou repte del sistema educatiu

Escriu:   info@cooperis.catVisualitza la imatge a mida completa

Cooppel

Quant a Cooppel

Tot sobre els Talents Cooppel. Nucli central de la pràctica creativa i cooperativa. Els aprenentatges segons la seva contextualització, la seva constructivitat i la seva cooperació, amb el suport dels treballs en xarxes i de les tècniques d'aprenentatges cooperatius aplicades en el territori en aprenentatge servei voluntari social de Reus, el Camp de Tarragona, el Priorat i la Ribera d'Ebre (RECTEPRE)
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *