– Posarem en marxa el Servei DiC:
1.- Defensa del dret a la informació electrònica de la ciutadania i en especial de l’eina del Cooppel.
1.1- Per ser gratuïta econòmicament i ecològica per la seva natura no consumista
1.2.- Tothom té el dret a rebre i el deure a disposar a la comunicació electrònica
1.3.- Tothom té dret a rebre iniciatives ciutadanes públiques del projecte Cooppel
2.- Ens trobem amb persones que fan de barrera mental i física informativa i condemnen tot privant o limitant de forma indiscriminada o discriminada als altres el seu dret a la informació:
2.1.- No passen la informació a l’equip com es degut
2.2.- No permeten amb discriminació evident a fer difusió del Cooppel com a altres iniciatives en els seus mitjans de comunicació social sigui premsa, ràdio o televisió.
2.3.- Argumenten sense conèixer i fan valoracions sense fonament científic iniciatives ciutadanes per a l’interès general com la del Cooppel.
2.4.- Rebutgen i encara més si no hi ha diners pel mig a canvi, fer difusió d’iniciatives d’interès general i de bé cultural perquè creuen que tot s’ha de pagar o altres prejudicis o supersticions.
3.- Principals actuacions:
3.1.- Identificar als causants de l’agravi i dels seus danys i perjudicis
3.2.- Denunciar pública i social a les persones víctimes de l’agravi de l’incompliment del dret i de la llei a la informació d’interès públic.
3.3.- Denúncia política dels abusos en la ciutadania de filtres maliciosos en contra de la llibertat d’expressió
3.4.- Denúncia jurídica en el cas de danys i perjudicis i en derivació en conseqüència en els drets civil i penal
3.5.- Campanyes de sensibilització a favor del dret general de la informació electrònica i pública i del dret de la ciutadania a decidir el que vol fer sobre la informació rebuda: subscriure’s, rebutjar el tipus d’informació o altres tipus d’actituds i opcions personals i col.lectives..