158.- Dia 30 de març, un nou acte a la Vilella Alta.

Som persones i tenim projectes.

A la Vilella Alta descobrim a Ramon Viñas. Fou molt amic del pare d’Eduard Punset, el qual va ser metge de la Vilella Baixa durant uns anys de la infància del distingit i famós divulgador científic N’ Eduard Punset.

A l’auca hi trobem els indrets rellevants del poble. La casa on va nèixer el pintor Ramon Viñas. Alguns dels seus quadres . Testimonis de persones que el  van conèixer i visitants destacats.

Aquest proper dissabte presentarè la 3B.Auca de Fotos del +3B descobrim la Vilella Alta.

És el 3B+Ramon Viñas de la Vilella Alta. Serà el dia 30 de març a partir de les set de la tarda a diversos indrets del poble: El Cupet, la Renaixença, l’Associació de Veïns i a l’Ajuntament

A la foto de sota el músic Josep Queraltó i Pepita Ardevol, que va ser pintada quan tenia 11 mesos pel pintor Ramon Viñes (vegeu quadre del darrera).-

Deixa un comentari