Aprenem una nova eina, KIDBLOG

Atenció nois i noies de 5è !!!! Anem a aprendre una nova eina, es diu……KIDBLOG !!!

KIDBLOG és una plataforma de creació de blocs molt senzilla que ofereix una sèrie de funcionalitats específiques que la fan ideal per crear blocs educatius. KIDBLOG permet crear un bloc global anomenat Class (classe) així com la possibilitat de crear un bloc individual a cadascun dels  alumnes, amb l’avantatge de preservar la seva privacitat, ja que el professor és qui els dóna d’alta en el sistema..

Us deixo aquest tutorial de la meva amiga Adelaida per a que us refresqui els dubtes quan us hi poseu:

2 thoughts on “Aprenem una nova eina, KIDBLOG

1. Anònim

Hola a tots els alumnes de 5è de l’Àusias March, sóc l’Adelaida amiga de la Flora. Espero que us vagi molt bé treballar amb Kidblog. Segur que amb la Flora fareu coses molt xules!! Una abraçada a tots 🙂

2. fterensi Post author

De moment començarem fent una petita entrada sobre un músic…. BACH. A veure com ens queda !!!