A Cicle Mitjà el que més ens agrada és cantar. Però per fer-ho bé hem après les normes bàsiques per a emetre correctament la veu. També ens agrada molt ballar i, sobretot, tocar els instruments de percussió de classe.
Com ja comencem a ser grans hem d’aprendre a escriure correctament el llenguatge musical i, com costa una mica, ens hi hem d’esforçar més.
En aquest cicle els continguts del currículum de música s’agrupen en dos grans blocs:
Explorar i percebre
- Identificació de la varietat de sons, músiques, moviments corporals i tecnologies que utilitzen els músics en l’expressió musical
- Reconeixement de famílies instrumentals
- Exploració i diàleg de com els músics i ballarins expressen, mitjançant la música i la dansa, idees i emocions molt properes a les nostres experiències
- Reconeixement de cançons i danses populars de Catalunya i d’arreu
- Interès per la recerca d’informació ( individual i col.lectiva) sobre compositors, intèrprets, festivals de música i manifestacions musicals
- Reconeixement de petites formes musicals, de qualitats del so, d’instruments i formacions instrumentals i vocals en peces musicals
- Reconeixement i representació d’elements musicals a través del moviment corporal
- Percepció que a través de la implicació i de la constància s’arriba a la satisfacció en la comprensió, interpretació i creació musical
Interpretar i crear
- Interpretació, improvització i creació de cançons a una i més veus, danses, jocs motrius, desenvolupant l’afinació, la dicció, la tècnica vocal, instrumental i corporal i la coordinació tant individual com col.lectiva
- Interpretació de danses i cançons tradicionals catalanes i d’altres països
- Composició individual i col.lectiva de cançons, músiques i coreografies utilitzant materials i instruments de percussió diversos, inclosos els recursos TIC i audiovisuals
- Elaboració de produccions musicals a partir de la percepció sensorial, la imaginació, les experiències, la realitat, les idees i les emocions, tot preveient recursos necessaris i avançant amb confiança i satisfacció en el procés de producció
- Utilització progressiva de la grafia musical convencional en la lectura, interpretació i creació de partitures senzilles
- Interès, valoració i respecte pel fet musical propi i dels altres
- Acceptació i adaptació de les pròpies possibilitats davant de la producció, creació i interpretació musical
Al Cicle Mitjà tenim un suport visual sobre L’ORQUESTRA que ens ajuda a conèixer millor aquesta agrupació instrumental. Clica .aquí i ho veuràs
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/SErfyqVgiGU" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
hola flora como estas sabes que lla evisto lo que tocaban el piano con los pies i tan bien e escuchado la musica que uste a dicho que cuando avia interne si podia lo podemos aser melani
Flora, aixó que has posat al blog ha sigut genial .
El dimarts al blog vaig veura el video de la festa major i tanbe´el de la clase de les notes.
hola flora ,m´ancanta l´orquesta
me a encantado y mas cuando el prinsap y la prinssesa se casan ho cuaan abajadas se para el conta almenos lo intento entender pero me a encantat no sasalit molbe al c onta de la reina de las abellas.
Flora m’ha agradat molt la canço de l’adeu perque es molt guay.
Me gusta mucho el video.
Hola fora magradat molt
adeu¡¡¡
Hola Flora,soc en Marco.mágradat molt el video,quan sera el proxim?fins dilluns
hola florap soc marco puc portar una musica gracies
hola Flora Magradat molt el video fins el dilluns
me encanta molt el video
Hola flora e jugat als jocs que ents vasdir adeu.
hola flora e jugat als jocs i e vist els videos i m’ agradat molt fins divendres
HOLA FLORA TASTIMEM
I jo a vosaltres !!!!! Us enyoro i us recordo quan canto o ballo….
Un petó a tots i una abraçada ben forta !!!!!