C. Superior

A Cicle Superior, els grans de l’escola, treballem molt. A música no només aprenem cançons, aprofondim en la lectoescriptura musical i gràcies a això ens és fàcil de llegir partitures i després practicar-les amb flauta, que és el que més ens agrada.

També fem força audicions on, a més de gaudir de la música, aprenem diferents formes musicals, a classificar la música en els seus estils i periodes, i coneixem els  autors de la música culta  que han perdurat fins als nostres temps.

Tenim el gran repte d’introduir les noves tecnologies en el nostre procés d’aprenentatge. per això usem recursos TIC com NOTEFLIGHT per a composició i GLOGSTER.EDU per a fer presentacions

Així doncs, a Cicle Superior, ens proposem:

  • Cercar, elaborar i valorar concepcions al voltant de les manifestacions musicals
  • Comunicar de forma visual, sonora i corporal coneixement, pensament, emocions i experiències, tot aplicant i combinant les possibilitats de comunicació que suggereixen el cos, els sons, les músiques,….
  • Elaborar produccions musicals que promoguin la valoració crítica del nostre entorn
  • Planificar els processos de producció pel que fa a la previsió de recursos, amterials, moments de revisió i assumpció de responsabilitats en el treball cooperatiu
  • Mostrar respecte, responsabilitat i valoració crítica en el treball cooperatiu i argumentar i resoldre les discrepàncies a l’hora de participar en projectes musicals col.lectius
  • Interpretar cançons i danses apreses utilitzant les tècniques bàsiques de la veu i del moviment
  • Improvitzar i crear cançons participant en creacions individuals i col.lectives emprant degudament la terminologia i grafia corresponent
  • Llegir petites partitures amb els elements musicals apresos
  • Escriure ritmes i melodies emprant la grafia musical convencional
  • Apreciar i reconèixer diferents qualitats del so, diferents formes musicals, instruments i formacions vocals i instrumentals en peces musicals
  • Mostrar interès i cercar informació sobre compositors, intèrprets, festivals de música i manifestacions musicals en general
  • Introduir les TIC en el procés d’aprenentatge

També ens coordinem amb els altres CEIPS i IES  de la zona i fem una trobada musical conjunta, promoguda pel CRP de les Corts, cap al mes de maig a l’Auditori Wintertur.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/kG0SRPnNXjE" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

5 thoughts on “C. Superior

  1. RIPOLLS

    Hola Flora:
    Mar diu: els videos ens han agradat molt, però el de l’estadi Olímpic (MAdonna) només se sentien crits de la gent.
    Dipi diu: m’han agradat els vídeos però alguns no se sentien molt bé. Els dos vídeos que m’han agradat més han sigut el de l’ESMOC i el del Liceu.
    Mayte diu: recordar l’incendi del Liceu sempre fa encongir el cor, encara recordo el dia que va passar i la gran pena que vaig sentir.

  2. Carlos

    hola flora q tal ya he vist tots els videos q vas posar de deures pero alguns no s´escoltaven be i altres la imatge no molt clara pero al menys els he entes doncs asta una altre adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  3. araceli

    1 Quin era ? era un nen que va nexer a Bonn el 16 de desembre de 1770. Fill d´una familia humil no va tenir una infancia molt agradable 2 De quina època de la seva vida és lobra “per a Elisa” La 1era època 3 Quànts SIMFONIA va escriure? va escriure 9 simfonies

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà